jakter på nr 2 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 ser gravide overalt... Enten så er de gravide eller så har de nettopp fått baby... Flere av vennene mine har blitt gravide uten at det har vært planlagt, mens mannen og jeg prøver og ingenting skjer... Blir så frustrert. Er det bare jeg som har det sånn?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Nei det er ikke bare du som har dt sånn.. I fjord hadde jeg 11 venner som ble eller fikk unge. Det er vanskelig å glede seg på dems sin side, når man strever sånn selv. Man vil jo så gjerne være glade på dems sitt vegne. Så skjønner deg godt jeg:o) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 *Sukk* jeg har det akkurat sånn jeg og, alle rundt meg blir gravide, og det er ikke lenge siden en venninne tok abort *sukk*. Det er så tungt å se at alle blir så lett gravide! Noen glemmer en pille og vips er de på tjukka etter et onenightstand, hehe. Mens vi timer etter EL og sliter som gale uten å få det til, det er ikke helt rettferdig synes jeg;) Men én vakker dag så blir det vår tur, og da kan du jo tenke deg den fantastiske gleden og takknemmeligheten som vi vil føle da! Da er det verdt alt strevet:) Håper det snart blir din tur! Lykke til!!
2009bebis<3 april gull Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Ja, det er noe jeg har tenkt på mange ganger, at når de som har prøvd veldig lenge og så blir gravide.. de må jo bli utrolig utrolig utrolig glad, og enda mer takknemmelig og setter pris på det!! mener ikke at andre som ikke har prøvd så lenge, men jeg tror gleder blir en helt annen hvis man har prøvd lenge, faktisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå