Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 nabohunden og hun er heeelt knust stakkars.Hunden hoppa over gjerdet og rev katten i stykker:(De dro til dyrlegen ,men det var jo ikke annet å gjøre enn å gi henne ei sprøyte:(Det var en dyr rasekatt også..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 fy faen! hvilket hund var dette, eller hva slags eier hadde denne hunden? stakkars pus;-( snufs
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 det var visst en Rotwailer,de har anmeldt forholdet og håper å få erstatning.De har ikke bodd der så lenge enda og kjenner ikke naboen noe særlig..
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Å herregud=( Naboen min har tre bikkjer og de er ikke inngjerdet engang! Ja, jeg er redd for at de skal ta noen av mine katter. Bra de har anmeldt saken! Hva sier eierne av bikkja til sitt forsvar?
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Vet ikke ,søstra mi bor sørafor og jeg i Trondheim så jeg har ikke snakket så mye med henne om det enda..Hun er jo så glad i dyr og fikk omtrent sjokk stakkars:(Synes denne nabon kunne passa på bikkja si litt bedre ja!!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Jeg får helt vondt inni meg, stakkars katt, ble rett og slett pint ihjel. Håper naboen får konsekvenser av dette!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Fryktelig tragisk med katten og føler med søsteren din. Det er så trist når sånt skjer. Likevel må jeg si at å håpe hundeeieren får svi når hunden hoppet over gjerdet, det er litt drøyt. Greit nok med erstatning, hunden er eiers ansvar, men dette er da bare en tragisk ulykke. Dessuten klarer jeg ikke se hvorfor det er relevant hva slags rase hunden er?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Reagerte på akkurat det samme som deg Teline... Ulykker kan skje, det er hundenes instinkt, å glipper kan skje i forhold til eierne. Kjempe trist, but still.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 å uff så trist. vi har katt og bor i rekkehus. naboene på hver side av oss hva to bikkjer hver.. men det har da gått veldig fint til nå det. katten vår er jo redd de så han stikker om han ser de. og bikkjene vet de ikke har lov til å ta han. de er ganske lydige og dresserte, men man vet jo aldri uansett. trist å høre.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Synes bare den idioten kunnet passe bedre på hunden sin.Den var jo løs i hagen og det er bare et lavt gjerde som skiller husene..Hunder skal ikke være løs,spesielt når de vet at naboen har katt.
prebs Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Ånei, så gruusomt! Føler med dere. Jeg hadde vært knust hvis det hadde skjedd en av mine puser...
LizzyG Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Synd at katten døde, men dyr har instinkter og hunden gjorde det instinket ba den om. Er irrelevant om katten var en dyr rasekatt ( blir vel ikke noe mer trist av den grunn???) og at hunden var en Rottweiler.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 Selvfølgelig er det irrelevant at det var en rasekatt,men den var dyr så håper at hun får igjen de pengene selv om penger ikke kan erstatte katta selvfølgelig.Jeg svarte bare hun over meg som spurte om rasen ,det er da lov det vel?Hallo!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå