Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Da gikk det ikke vegen for meg. Alt har gått fint hittil, ingen blødninger eller tegn på noe galt. Var på UL idag, 9+4, og der var det ikke liv i fosteret. Hadde stoppet opp ca uke 7. Er bare helt nedfor og deprimert, selv om jeg vet det er mange som opplever dette kom det som et sjokk. Fra himmel til helvete kan du si. Skal på utskraping i morgen. Ønsker dere alle lykke til videre, det vil jo helst gå bra !!!! Men nå legger jeg meg ned og griner videre...
FrkSmilla Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Å nei, så trist!!:-( Skjønner at du er nedfor nå; håper du kommer deg ovenpå igjen snart (og at neste spire sitter med en gang du er klar)! Sender gode tanker!
tingeling*74 Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Dette var skikkelig triste nyheter! Men jeg ønsker å sende deg en god trøste klem og krysser fingrene for at det går bedre for dere neste gang!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Uff, kjente meg igjen i historien din! Jeg hadde MA i februar da jeg var 10 uker på vei!Jeg hadde hatt litt brunlig slim, ikke mye, men var bekymra!Legene trodde kanskje jeg spontanaboterte, men det skjedde ikke noe!Hcg fortsatte å stige med det dobbelte. Så de trodde jeg bare måtte stresse minde og at jeg var gravid! Men på ul nr to fant de fremdeles ikke noe hjerte. Det endte i en utskrapning.Da jeg gikk i fra sykehuset den dagen, følte jeg meg bokstavlig tom! Jeg følte meg lurt og at det var så bortkastet!!!Hvorfor meg!!Min verden gikk i biter!!!Igjen! Jeg har fått det litt til sides, men er fremdeles et ømt punkt i livet mitt,tankene mine sier at det går like dans denne gangen også,og jeg klarer verken glede meg eller slappe av! Men jeg er en opplevelse rikere, på godt å vondt! Jeg kan forstå hvilken følelser og bekymringer som oppstår når man mister, noe en som aldri har mistet kan forstå!Jeg kan prøve å hjelpe andre, trøste, jeg kan si;jeg vet hvordan du har det, og vet at alle tankene som kommer i etterkant er helt normale.Selv hvor stygge de må være! Men det blir din tur igjen, selv om den tanken kanskje er langt borte! Men husk at man er veldig fruktbare etter en sa/ma, har jeg fått høre. Tenker på deg!Håper jeg snart får se deg her inne igjen!! Masse klemmer i fra Susanne!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Hei Gitte! Kjempetrist. Vet ikke om det er noen trøst, men det er bedre at det skjer nå og ikke senere i svangerskapet. Kroppen "rydder" opp selv når ting ikke er bra med fosteret. Hadde selv tidlig sa på mandag og mistet Emil i uke 39. Neste gang sitter den! (for oss begge skal du se...)
Dodlimammatil2 Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Off, ord blir liksom tomme når sånne ting skjer... fikk tårer i øynene av å lese om deg, håper virkelig det går greit når du kommer litt over sorgen....
HH72 Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Å nei, så trist, Gitte! Jeg føler med deg. Håper du har bra folk rundt deg som kan trøste deg og hjelpe deg videre. Klem fra meg
Giinaღ Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Henger meg på her og gir deg en stor trøsteklem. Høres ut som min historie i desember dette her. Mistet i MA i uke 10, men hadde gått rundt i 3-4 uker med en død spire. Det føltes bare tomt og all tiden bortkastet. Heldigvis ble jeg gravid igjen i 2. pp etterpå og nå venter jeg igjen på tidlig UL i uke 8. Må si jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg, men det må vi nok bare leve med. Er sikker på at det ordner seg igjen veldig snart for dere også. Du har lov å være trist nå og ta godt vare på degselv og kjæresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå