MiLady Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 skal man legge på seg i 1.trimester?? Jeg er bare litt nysgjerrig. Før jeg ble gravid veide jeg rundt 62 kilo, nå er jeg 9 uker på vei og har gått opp 4 kilo. Er det mye, eller normalt?
Brillemamma Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Helt normalt for deg, mye for noen.. Det er veldig forskjellig hvor mye man legger på seg, og når kiloene kommer. Sist jeg var gravid hadde jeg lagt på meg 10kg i uke 12...HJELP!! Denne gangen hadde jeg ikke lagt på meg noenting i uke 12, begynnte ikke å legge på meg før rundt uke 14... Så er veldig forskjellig det der. Så lenge du spiser sundt og er i bevegelse er det nok ingen fare med vektøkningen! Kos deg i svangerskapet!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg la på meg det meste (til nå) i 1.trimester, litt i 2.trimester og gikk inn i 3.trimester i går. De siste tre ukene har vekten gått ned et par kilo, men det er nok fordi jeg har kuttet ut sukker. Regner med vekta skyter fart igjen snart i og med at babyen går inn i en enorm vekstperiode fremover. Fire kg er ikke mye, ville ikke brydd meg om det
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg føler jeg har lagt på meg lite, men legen sier alt er i orden så. Jeg er i uke 19, venter tre og har lagt på meg seks kilo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå