FrkSmilla Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Er 4+5, og det har i grunnen murret og stukket i halvannen uke. Nå, etter et par dagers opphold har det begynt på igjen og smertene sitter mest på den ene siden. Er det grunn til bekymring? (mulig dette er et dumt spørsmål, men er helt ny på dette her...)
Mini LK Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Er helt vanlig, leste og dette et sted for noen dager siden, stod beskrevet omtrent som du har skrevet det nå. Alt er nok som det skal
Dodlimammatil2 Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har også det slik du sier, er 4+5 og kjenner menslignende smerter i ryggen...
FrkSmilla Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Takk for svar! Kjenner krampeliknende smerter nederst i magen når jeg reiser meg etter å ha sittet en stund. Har ikke vært så veldig bekymret, men begynte å tenke litt ekstra når legen ville ha meg inn til ul (har hatt bittelitt rosa/brun utflod (beklager detaljene!)) Ul var uansett for tidlig, så jeg har nå tatt hcg-blodprøver i stedet. Utrolig hvor mange ting det er mulig å bekymre seg for i disse nymotens tider ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå