Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 åssen føles magen når man er gravid ? tenker på om den blir hard / eller om den blir tung .. kjenner man at det er noe der og at det skjer noe i kroppen ?? eller kjenner man det mest på symptomer de første månedene ?? Mange spørsmål.. men lurer litt da *hihi*
fru furu med kongle Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg følte ikke annet enn at det kjenntes ut som om mensen skulle komme når som helst. ømme pupper og mensverk, som jeg alltid har før mensen. Har hatt mye mer symptomer tidligere uten å være gravid hehe.
Babyønske �� Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Ømme bryst(som jeg også hadde til vanlig før mensen) og mensmurringer(også før IKM) var det jeg merket første 7 ukene. Mellom uke 7 og 8 en gang fikk jeg lett kvalme om morgenen. Ellers har jeg merket fint lite, begynner på uke 12 morgen.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 spennende å høre har hatt ømme pupper og såre vorter i perioder .. er fryktelig oppblåst og har til tider mensen smerter i liten grad venter på mensen etter prevensjons slutt.. er nå 4 mnd siden men den dukker ikke opp er så kjipt å gå sånn å vente å håpe ! får ta en test jeg tror jeg
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 gratulerer så mye med endelig å bli gravid ønsker deg masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå