Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

0000-til sengs

0000-0200 - varmt og hostete

0230 - kald, og stå opp for hostesaft

0330 - bilalarmhelvete

0332 - ditto

0400 - ditto, opp og lukke vinduet. Enda jævligere varmt

0510 - noen våkner i våt seng og sovner igjen i min.

0510-1500 - prøve å holde øya åpne gjennom dagen

1510 - telefon fra møkkaunge om umulige ting

1530 - ditto

1545 - ditto, mor legger på med smell

1546 - ditto, høyere smell og relativt høy toneføring

1550 - ditto, tar ikke tlf

1600 - 1700 møkkaunge hjem for å fortsette å be om umulige ting. Høy sjøgang og vurdering av (antakelig gjensidig) kvelning med pute

1730 - møkkaunge ut igjen

1730 - lille våte fra i natt som har sovet for lite tipper over

1815 - den tippende bespist, bepysjet, lagt

og så bør det for fan være fredelig resten av kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signer, men ikke i samme rekkefølgen. Når jeg har tatt fly er hele dagen ødelagt uansett!

Kondolerer!

Skrevet

Men vi er i alle fall glade for å ha deg hjemme igjen, reiserotta! Håper det gjør det litt bedre å være deg! Forøvrig megasymp.

Skrevet

Da er vi flere som har dritt både her og der!

Båten er funnet men full av vann, dobbeltskroget er antageligvis ødelagt, motoren har garantert vært under vann iom at det er skraper på topplokket, propellen er vrengt og mangler en vinge. Noen har kjørt fort og kanskje på et skjær. (til pass for dem!) Møkkafolk!!

Skulderen er like kranglete - ny type betennelsesdempende! (Glad jeg ikke har sart mage....)

Skrevet

Ja, godt å høre - for jeg måtte slite meg igjennom litt turbulens for å komme hit! Helt forferdelig om jeg får si det selv! MEN ord kan ikke beskrive hvor deilig det på sitt vis er å være tilbake!

Skal du være oppe til 00:00 slik at du kan bevise at alt i seg selv var et møkkadøgn?

Skrevet

Nå er det i ferd med å ta seg opp her, medmindre mannen tilter eller ungen kommer hjem fra trening med en eller annen ny (eller enda verre, GJENTATT) anklage mot meg som forelder og verden generelt.. så blir jeg oppe til midnatt (gjesp) blir det for å fjase!

Dronningbien: får dere tak i dem så kjølhal dem. Gjerne på langs av båten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...