caremi Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Skal til samos i august og lurer på hvordan det er med mat for oss gravide? Har lest at man skal være forsiktig med en del mat som feks salat.Hadde gledet meg slik til gresk salat for det er jo så godt.Bør jeg holde meg helt unna det eller kan jeg spise det? Annen mat jeg bør være forsiktig med eller holde meg unna?
Herkules Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg spiser som normalt i utlandet , bare er nøye på å følge matportalens råd. Salat bør være godt vasket så jeg ville vel sett an restaurantene litt. Så om du følger matportalens råd så tror jeg du er trygg
caremi Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Finner jeg denne matportalen på nett?
Storken1979 Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Var på Kreta i mai jeg :-). Gresk salat bør du holde deg unna hvis du ikke er toksoplasmosepositiv før du drar. Fetaosten bør du vel pelle ut uansett pga faren for Listeria. Ellers kan du spise alt, så lenge det er godt stekt eller kokt. Hadde det nammelinamm der jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå