Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Noen som vet hvor mye fostervann det er normalt og ha??? Sitter her og ser på papirene mine, for skal på ny UL i morgen, for og sjekke fostervannet. Sist gang var det på 6,5 cm, og det sa de at var lite, og ser en gang før at jeg hadde 8,1 cm, og at det også var lite..... Er bare litt nysgjerrig på hva som regnes som normalt... Noen som vet hva som skjer hvis det er mindre igjen i morgen?? Jeg er forresten 37+1 uker i dag...
gullegget Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg hadde 7 cm fostervann rundt uke 30. Spurte om det var bra, og da sa ho at det skulle vere mellom 3 og 8 cm. Var på ul 37+1 og da var det 4cm, og da sa ho at det var bra.. Håper noen andre svarer også.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Hmm, merkelig at de sier så forskjellig... Blir litt oppgitt hvis jeg har gått rundt og vært litt småbekymret for dette i så mange uker, og det har vært bra... Men skal snakke med de i morgen jeg når jeg skal på ny kontroll, så får vi se hva de sier da.. Tusen takk for svar forresten:)
mammmma***fødeklar*** Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Hei. fikk denne linken av en i sted da jeg spurte om samme. 29+5 i dag, AFI målt til 8 som er nedre ref.område. http://www.babyverden.no/templates/Article____540.aspxag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå