Dodlimammatil2 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er gravid, men jeg kjenner ingenting annet enn ømme bryster... er 4 uker og 5 dager... jeg har 4 positive tester men likevel kan jeg ikke fatte det. Klarer liksom ikke helt å stole på testene...Gikk dere til legen for å bekrefte, eller ventet/venter dere til uke 12 eller hva det er?
Blanco Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg dro til legen samme dag, jeg! Ville bare ha det inn med teskje:-) Så får du masse info som er nyttig også Det gikk ikke opp for meg da jeg var hos legen heller. Jeg har brukt 2 uker på å skjønne det.. Men det blir litt mer sant når legen sier det da
Brillefint - Jadda! Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Testene er nok til å stole på, men det er vanskelig å tro på de:) Jeg ringte legen og fikk time i uke 9 for første svangerskapskontroll. Gratulerer så masse!
fru furu med kongle Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 vi prøvde i 5 år før spira satt, så jeg hadde veldig vanskelig for å tro at det endelig var sant at jeg var gravid. Jeg tok 2 tester hjemme og ringte legen så jeg fikk komme dit å ta en test men de sa at de testene man får kjøpt på apoteket er like sikkre som de hos legen Men da fikk jeg samtidig bestillt time til første kontroll, den var jeg på sist fredag da var jeg 9+3 Du er nok gravid Dodli Gratulerer så mye!
ChellBell - har født! Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Skjønner godt hvordan du har det! Det gikk ikke opp for verken meg eller sambo før vi så lille jenta på ul i uke 12! Jeg hadde ingen normale gravidsymptomer som skulle tilsi at jeg var gravid heller, men jammen meg var jeg det allikevel!
Dodlimammatil2 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2008 Hei igjen, ringte legekontoret i dag, og de mente at apotekets tester var mer enn gode nok, og når jeg har tatt 4 positive burde det være nok sa hun :-) hun kunne ikke se vitsen med å ta en urintest der. Fikk time til første kontroll når jeg var 10 uker... lurer på hvor lang tid det tar før jeg forstår ;-)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Jeg sniker meg inn her og jeg... Ser du har vært sliter som meg. Da tar det litt tid før det synker inn.. Jeg sto helt i sjokk med den positive testen i handa, kunne ikke fatte at jeg var gravid. Jeg ble så sjokka at jeg løp ut i stua uten å ta på meg buksa først....:S Men jeg var gravid.. etter 3 tester skjønte jeg jo det. Men jeg tørte ikke ta flere tester.. tilfellet de var negative.. hehe.. Når jeg var 7 uker på vei fikk jeg min første ul.. og når jeg så den lille reka med det bankende hjerte... som var nøyaktig 11,86 mm... da først slo det meg.. faen, jeg er jo gravid!! Så det er heeeelt normalt det du føler.. jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt..! Jeg gikk ikke til lege, siden jeg fikk masse ul.. Lykke til og gratulerer så mye:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå