Gå til innhold

vannavgang, hva nå?? detaljert.. - samme som 3 tri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do og tisset kl 13, og da jeg hadde tatt på meg trusa, føltes det som om det kom mer ut, at jeg ikke var ferdig alikevel. Tok av meg den igjen, og da datt det ut kanskje et halvt glass vann på gulvet tilsammen, sorry detaljene;) Etter det har det ikke skjedd noen ting, ikke noe mer vann. er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal ringe føden jeg, eneste svaret jeg har...

Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Du får beskjed om å ta på deg et bind slik at de kan sjekke bindet forfostervann når du ankommer føden.

Der blir du sjekket innvendig og om det er vannavgang blir du lagt inn for å føde :-) Skjer det ikke noen innen et døgn, så setter de igang riene med drypp..

Lykke til :)

Skrevet

Det med å ta på bind har jeg også lest.

Om du er under 14 dager til termin så tar de dette ganske rolig. Min venninne fikk beskjed om å komme inn ca 8 ntimer etter vannet gikk. Så ble hun sendt hjem igjen for å vente.

Skrevet

Ble ikke ferdig før det lagret

Jeg hadde tidlig vannavgang og ble derfor lagt inn , jeg fikk besked om at de ventet 48 timer før de skulle sette meg i gang. jeg kom i gang av metg selv . Noen steder venter de 72 timer

Skrevet

ok, takk for svar:) Skal dra inn til kontroll kl 22 når sambo kommer hjem. men bare synes det er så rart at det ikke har kommet mer vann. gjorde det det på deg?

Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Hos meg kom det en spiseskje med vann.. og nesten ikke mer etter det, men det er en fødselslege som må se oppi der for å bekrefte eller avkrefte vannavgang.

Er det vannavgang er det viktig at det blir sjekket ettersom ungen skal ut etter 3 døgn grunnet infeksjonsfare osv.

Skrevet

kan være den ytterste sekken med vann som har gått, eller at ungen ligger og stenger for mer lekkasje. det vil nok komme mer etterhvert som ungen begynner å jobbe litt og kanskje når riene setter inn.

Skrevet

det er ikke unormalt at du kan lekke foster vann, ikke hos alle alt kommer, det kan he lekker litt, også har babyen detti ned i bekkende, og "lukket" Åpningen litt så det ikke renner så du merker det!

litt forskjellige prosedyrer her skjønner jeg, jeg lakk fostervann forrige gang, og da fikk jeg beskjed om at de setter igang etter 4 døgn, trur det bare at vist alt vannet går og det ikke starter selv at de setter igang før det! lykke til;)

Skrevet

Takk for svar, blir veldig spennende å dra inn til føden etterpå!!

Skrevet

Her kom det masse vann. Det kom også masse vann en gang til like etter og så etter 3 timers kjøring til sykehuset så la jeg i gjen en stor ladning i lobyen på sykehuset.

Lykke til ja det blir spennende i kveld da når haqr du termin+

ps orker ikke å rette skrivefeil siden tilbakeknappene på pcn ikke virker

Skrevet

har termin 24 juni! hos meg har det ikke kommet noe mer, verken vann eller utflod(som jeg har hatt endel av de siste dagene), veldig merkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...