parri Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 jeg lurte på når i syklusen jeg skal begynne med wild yam, jeg spurte de på urtesentret og de sa at Det anbefales å ta Wild yam hele syklysen for å oppnå mer regelmessig eggløsning og økt sjanse for å bli gravid. kan jeg stole på de? hva er deres mening?, hele
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Mener å ha lest at det bare skal tas etter eggløsning pga at det inneholder progesteron og at dette kan forhindre eggløsning dersom man tar det før. Men Grysom her inne fra bim fikk jo anbefalt å ta dette hele syklusen og ble gravid på første forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå