Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har vært til lege og fjernet hormonspiralen (jippi!), fått pessarstørrelsen min, vært på fire apotek og fått beskjed om at pessar ikke finnes mer. Ble litt sur, gikk til optikeren og bestilte meg briller, kranglet med mannen da han fikk vite prisen på brillene, kom hjem, gikk på nettet, søkte på pessar, fant en norsk side hvor man kunne bestille og har nettopp gjort det. Dæven døtte, er fri fra hormonhelvetet og snart kan jeg se skikkelig! Wee:D *stolt av meg selv i dag*
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Ble jo helt utslitt av å lese:-O Fliiiiiinke Olgamor:-D Gå å gi mannen en suss no:-P
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hihi, et suss blir gjerne noe mer og jeg går ikke på prevensjon nå;-) Legen min sa til meg at i teorien så kan jeg bli gravid allerede i dag, men med mine slimhinner (uttørka, porøs, irriterte) så blir jeg ikke gravid på minst en måned. Men man vet jo aldri! Legen sa også at han så at jeg ikke hadde tålt spiralen noe særlig. Spurte om Microgonyn piller (eller hvordan det staves), men han sa at jeg hadde så lav toleranse for hormoner at pessaret ville være bedre. Hvis jeg synes det blir for klumsete kan jeg gi minipiller ett forsøk til, men håper pessar er prevensjonen for meg da=) Oh, du må se brillene når jeg får dem, de er dødskule:D Mannen skjønner sikkert prisen når han ser de på meg, hehe *lever i håpet*
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Her er brillene mine forresten, får dem om en ti dagers tid=) http://www.framesdirect.com/Common/Catalog/FrameLargeImage.asp?P1=928740&P2=p&P3=349901&P4=10014714
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Oooohhh de var råtøffe!!! Er sikker på at du kler dem dødsgodt!! Og dessuten - når pengene er ute av kontoen er det ikke SÅ vondt lenger, det er bare kjipt akkurat når de blir trukket:-P Tipper du sjarmerer mannen i senk:-D Klarer du ikke susse uten å ****????? :-O :-O :-O ;-)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Takk takk=) Betaler brillene med skattepengene, så merker det egentlig ikke. Siden jeg visstnok er på vei til å bli skjeløyd (wuhu!), så er det likså greit å bli brilledama for noen år;-) Her er det full pakke, vettu;-) Nå er jo spiralen borte og lysten kommer nok tilbake! Håper pessaret kommer snart, hihi;)
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Brilledamer er kuuule:-D Bare se på min lille søte;-) Duh?? Gleder du deg til neste lørdag eller??? PARTY:-D ;-) Tror mullegullet er nervøøøøs;-)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Hehe, må jo passe inn på Det matematiske-naturvitenskapelige fakultet, må vite;-) Ja, jeg gleder masse! Gleder du deg til å synge? Hihi;-) Lurer på om mullegullet vil slite like mye i sin fars arm som jeg gjorde med min far? Pappa holdt meg fast, jeg var på vei til å tverrsnu og springe ut! *ler* Har du antrekket klart? Jeg er litt usikker på kjolen, kikker etter alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå