Dronningen! Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Båten er funnet:o) Politiet og hovedredningssentralen ringte og fortalte at båten var funnet 10 min unna. Nå spørs det å se hvilken forfattning den er i....
Dronningen! Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 En liten honway gummibåt... H. ringte nå, båten var ikke pen for å si det sånn! Møkkafolk som ikke ka la andres ting være. Ellers da Daniel, kost dere i solen?
danieI Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 ok, men da er ikke tapet så stort men ja, kjipt når det skjer ellers har vi hatt det varmt ja, men jeg liker sommer så det går bra bra med dere?
prekæs Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Og jeg som har sjekket ut to slike joller nå på kveldsturen min. Kjeltringær..tenkte jeg da de kjørte forbi. Jaja. Jeg ropte det ikke høyt, heldigvis. Så fint det var da:)
Dronningen! Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 Tapet er ikke så stort og alt er jo forsikret, men Flisa mister leketøyet sitt... Hun har faktisk grått over tapet. Alt e rbra med oss, litt skurr er det med lite søvn på meg pga vond skulder. Men ellers har vi det bra!
Dronningen! Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2008 Båten var leketøyet hennes da vettø.. Takk, har fått nye medisiner og smertestillende:o)Håper det ordner seg fort, orker ikke flere søvnløse netter.....
Dronningen! Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2008 Takk for hjelpen Prekæs... Bra du ikke brukte kjeft på dem ja:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå