Gå til innhold

uke 39 - stikkende smerter ved symfusen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i dag hatt stikkende smerter ved symfusen. Kjennes ut som om hele bekkenet faller fra hverandre i symfuse-benet. dette er rett og slett vondt og ubehagelig. Har ikke vært plaget noe særlig av bekkenløsning, er det dét som nå kommer? har også hatt og har menssmerter i korsryggen de siste dagene. Vet det er mye modning på gang, men disse stikkende smertene bak symfusebenet som kommer og går har jeg kjent først i dag.

 

Noen som har noen anelse på hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter!! godt jeg har jordmor time i morgen, for dette er ikke så veldig godt..

Skrevet

Jeg har også stikkende smerter nedi bekkene av og til. Jordmor sa det var helt naturlig da babyen har lagt hode ned i bekkenet men ikke festet seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...