Gå til innhold

Jeg har en sjenert baby i magen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ordinære UL så lå han med bena opp. Til slutt trakk han ut bena og det var noe som stakk opp, så da var det muligens en gutt sa JM. Men de bruker å si det ikke er 100% sikekrt når de ser det slik

Idag når jeg var på UL og 29 uker tenkte jeg nå var det sikkert lett å se det var en gutt, så da hun skulle sjekke (samme jm) så lå han enda engang med bena opp hehe. Så var vaneklig å komme til. Litt leting så trudde hun kanskje hun kunne se en terstikkel da..men fremdeles måtte hun si det ser ut som en gutt, men var vanskelig å se :)

Trudde det var jentene som var blyge jeg og gutta spriket med beina ;)

Men jeg skal inn om 2 uker igjenn..så får vel høre enda engang da hehe.

Jeg har kjøpt en del gutteklær, men har hatt den tankegangen at kommer det ei jente så får jeg heller bare gi det vekk. Er ikke så mye å finne i nøytralt synes jeg.

Begge deler er så klart like velkommen. Men jeg er jo veldig nysgjerrig da, og kunne tenkt å vite det litt mere sikkert enn dette :) Men jeg har da flere muligheter før fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det ja, min lille jente lå med beina i kryss på tre forskjellige UL. På 3D fikk vi tydelig se kjønnslepper og på kontroll i dag sa legen at det er nok en jente ja. Så får stole på det da, og heller gi bort ting hvis det skulle bli en prins.

Mannen min sier at hvis det blir gutt så må han være fryktelig dårlig utstyrt ;)

Spør igjen ved hver UL du, det skal jeg.

Skrevet

hehe fryktelig dårlig utstyrt ja hehe mannfolk :)

På første UL så så jo jeg og sambo tydelig det var noe som stakk opp, og JM mente navlestrengen var lengre oppe..men man skal aldri si aldri. Man vet det vel sikkert den dagen ungen er født ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...