Gå til innhold

UL imorgen....gleder og gruer meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen er dagen da jeg kanskje får se et bankende hjerte!

Jeg føler meg veldig usikker og nervøs for dette. håper bare så inderlig at alt er bra...Hadde en miniblødning for to uker siden, men ingenting siden da. Var etter sex, så jeg regner med at spiren lever og har det bra. Tror jeg er i 7.uke, så det blir spennende å se hva gynekologen sier.

Ønsk meg lykke til!!!!!!!!!!

Kommer inn imorgen og forteller hvordan det gikk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!!Gleder meg til å høre hvordan det gikk!!Jeg gruet meg også å gledet meg,det er en merkelig følelse hehe;);)Jeg fikk se et bankende hjerte å en liten spire;);)

Skrevet

lykke til!!!!eg var på ul i dag og forstår følelsen du beskriver,og det va så deilig å se et bankande lite hjerte:)tårene berre trilla:)er 6 uker i dag i følge mensen men ho satte meg noen dager tilbake:)

håper det går bra med deg og,klem

Skrevet

Gratulerer dere to! Håper virkelig at jeg kan joine dere etter imorgen!!!!

Krysser fingre og tær :-)

Skrevet

Da har jeg vært på UL, og der fikk jeg se en liten reke med bankende hjerte, fikk høre hjerteslagene også!!!! Jeg er så lykkelig!!!!!!!!

Betyr ikke det at det er en veldig god sjanse for at det kommer til å gå bra? Eller for å si det på en annen måte; minsker det sjansen for SA/MA?

Skrevet

gratulere så mye,sant det va deilig?eg har hørt det at det e mye større sjangs for at det skal gå bra vist en ser et bankande hjerte:)kor langt e du på veg?klem

Skrevet

Gratulerer...:) Min gynekolog sa at det var 95% sjans for at alt skulle gå bra når man har sett et bankende hjerte, så du har veldig gode odds!:)

Lykke til videre :)

Skrevet

Ja det var utrolig deilig! Visste ikke hvor lettet jeg kom til å bli før jeg kunne se det på skjermen. Har den beste følelsen i dag!!! Svever på en sky!

Hun sa at jeg er over 6 uker, etter min beregning er jeg 6+4, og jeg kan si akkurat når jeg har eggløsning. Ganske sikker på at jeg er i 7.uke denne uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...