Gå til innhold

Sviskemos


iggy-iggy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gir sviskemos ja, han syns det er kjempegodt. Han får et tredjedels glass ca i slengen, av de små glassene, har dem iallefall over 3 måltider før det er tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som giggsy her:) Lillemor koser seg med sviske i hele ansiktet:D Og det har absolutt effekt på magen! Ingen treghet i systemet etter litt sviske, kan du trygt si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi gir sviskemos! 1/3 glass i slengen. Jeg lunker det litt i en kopp i mikroen, så dypper jeg små brødbiter med smør i sviskemosen og det går ned, må du tro :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm nå har jeg gitt to glass sviskemos i løpet av to døgn og venter på den store "blow out'en" :-) synes fremdeles avføringen er litt hard, men kanskje det kommer seg i løpet av dagen. Det er ikke helt stopp heldigvis. Men det kan være at det rett og slett er slik det skal være nå siden hun plutselig har begynnt å spise litt mer en en ts middag :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi bruker å ha oppi noen ts i grøten, men har blitt litt sløve på det nå for tiden..

når vi begynte med grøt, stoppa det opp litt inni der, men det virker som om atl er vell og bra nå!

 

så bra at sviskene fungerte hos deg, iggy-iggy!!

 

bruker forresten småfolk sin sviske, den er ikke så bitter som nestle sin..

(vi unngår dessuten slemme nestle!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...