Gå til innhold

Problem med vaskemaskina!! hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en forsåvidt ny vaskemaskin, hatt den i ca 2 år. Den går jevnlig, så og si hver dag. Men det lukter så "rått" inne i maskina. Akkurat som om det ligger gammelt vann inni den. Denne lukta er på hele vaskerommet nå, og er jo redd for vannlekasje, men maskina lekker ikke. åhhh.. noen som vet? Syns det er ekkelt å vaske klær i en maskin som lukter dritt! Noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det er lo som ligger i maskinen. Vet mannen min åpnet vår maskin en gang for å rense den.

Skrevet

Heisann :)

Leste et tips engang om å kjøre maskina en runde med sitronsyre, får kjøpt det på apoteket. Jeg har gjort det selv, men det var ikke pga lukt.

har dere rengjort filteret nede på maskinen, det skal gjøres med jevne mellomrom.

Er også viktig å kjøre maskina på 90 grader en og annen gang.

Lykke til =)

Skrevet

takk for svar! hmm.. kanskje jeg skal prøve det. det virker som om lukta er inni maskinen når jeg stikker hodet inni.. hmmm..

Skrevet

er visstnok et helt vanlig problem. råd och rön ( ala forbrukerrapporten) anbefalte å kjøre noen kokvasker der man bruker vaskemiddel med blekingsmiddel ( altså for hvitt tøy) og ha døra åpen mest mulig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...