nr2-imagen:) Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg hr nettopp lagt ut nytt bilde av magen min.. Er 24+5 idag. Så har jeg lagt ut 3d bilde. Så kjekt å sammenligne litt mager hihi
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Eg har termin dagen etter deg (24+4), men har ikkje magebilde. Du er masse større enn eg er i allefall. Magen min er liten:P Har begynt å "bule", men er ikkje sånn at folk trekke konklusjonen gravid med ein gong dei ser meg. Ganske greit, men litt irriterande og! Er vel berre noken få på skulen som faktisk veit det endå. Du venta jente var det ikkje? Vi har fått vete at det er ein gut, så muleg det har noke å seie på magen. Har haurt snakk om at "gutemagar" er lavare og ofte mindre synelege, sjølv om eg ikkje veit om det stemmer. Hatt eit greit svangerskap så langt?
Mamma til en engel<3 Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Heihei:) så fin mage:D Jeg er i uke 26 i dag og har en skikkelig synlig guttemage! Nesten alle som ser meg sier "jaja ser at du får gutt hvertfall" hehehe, morro det:D siste bilde mitt er vell tatt i uke 24 eller noe trur jeg:)
trollmor85 Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 nå har jeg også lagt ut bilde. Så fin mage du har fått
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har mage ilder fra uke 25 på min profil. Du er nok litt større enn meg. Du har en veldig flott gravid mage.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Har litt like mager vi to ser d ut som;) Jeg er nå snart 21 uker på vei, men har bare bilde fra for to uker siden!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Har litt like mager vi to ser d ut som;) Jeg er nå snart 21 uker på vei, men har bare bilde fra for to uker siden!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Har litt like mager vi to ser d ut som;) Jeg er nå snart 21 uker på vei, men har bare bilde fra for to uker siden!
lin76 Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Fin mage! Har ikkje bilde sjølv, men eg er 25+1 og framleis mindre enn du var på 15vekersbildet ditt... Så ingen tvil om at folk er forskjellige! (Er 177 høg, normalvektig men med breie hofter, så Lille Knøtt har nok god plass utan at han/ho treng veksa så mykje utover enno).
nr2-imagen:) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2008 Tusen takk!!! *kjempestolt* hehe... Har hørt at den er litt stor ja.. men noen sier den er liten også... hehe Er jo ikke så stor i meg selv da, så det skal ikke så mye til for at det viser. Å nå går jeg opp 1 kilo hver uke!! litt skummelt! hehe Blir jo noen kilo ekstra viss det fortsetter slik.. hehe..men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå