Gullspire 2 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Begynt å plages med skikkelig vonde kynnere de siste dagene...tidligere i svangerskapet ble bare magen veldig hard og det stramte. Men nå er det skikkelig ubahagelig klarer nesten hverken ligge eller sitte når det står på. I tillegg har jeg begynt å fått skikkelige mens-smerter, river både i rygg og og langt nedover lårene. Har nesten ikke blundet et sekund i natt... Er i uke 36+4 nå. Noen flere som har det slik?? Små-bekymret, synes nemlig det er ganske ille, burde jeg ta en tlf. til jordmor i morgen eller noe?
tussemor <3 <3 Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har det akkurat som du beskriver, og jeg er 35+ 1 idag... Jeg spurte jordmor om dette for en liten uke siden, og hun sa at det var en del av modningsprosessen...kroppen gjør seg klar til fødsel, og at det var helt ufarlig. Men hun sa samtidig at hun trodde at jeg ville få før UL termin. (Jeg har hele tiden trodd at UL termin er ca 14 dager feil.)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hei! Må nesten slenge meg innom og si jeg er enig! har hatt noen ilende smerter ned over inni bekkenet og rygg og mye kynnere i det siste... vondt altså! men jeg er nå bare i uke 33.. men har hatt en del merkbare kynnere gjennom sv.
Gullspire 2 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Ringte å snakket med en jordmor på føden nå for litt siden. Hun sa det var tydelige tegn på en modning, og at fødselen kan være nært forestående. Kroppen som er i full gang med å forberede seg. Hvis smertene forverrer seg eller at kynnerne/mens-smertene forverrer seg og intervallene imellom blir kortere skulle jeg ringe igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå