Liagora med 2 jenter Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hvor mange ca har dere , eller hvor ofte? Og hvor lenge varer de?
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 jeg er i uke 33, har hatt mye kynnere den siste halv annen uka.. har hatt en del gjennom svangerskapet og, men nå er de litt værre syns jeg.. jeg må stoppe opp og ta en liten pause, man blir liksom litt fryst.. den er vel der i et par min, vet ikke jeg:) kommer en god del ganger om dan, litt forskjellig.. håper det hjalp deg litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå