mastermind Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Puppene mine er helt på tur for tiden. Det fleste har to pupper som ikke er helt like store, mine var også sånn. Den ene litt større enn den andre, men ikke merkbart. Måtte virkelig studere. Etter at jeg begynte å amme har den ene egentlig ikke forandret seg noe særlig, mens den andre, den som var størst, har vokst noe enormt. Er sikkert en cup i forskjell på høyre og venstre. Er dette noe som bare er i begynnelsen, vil det fortsette så lenge jeg ammer, og vil det noen gang bli normalt igjen??? PRoblemer med bh og topper pga dette. TIl og med bunaden blir skeiv...
silje-Thea 010108;) Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 når jeg ammet hadde jeg også to forskjellige størrelser på de.. men etter jeg sluttet har de nok blitt like store/små som de var før ;P
Dragemor Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hvor lenge har du ammet? Etter hvert som du har ammet en stund så vil ikke puppene være så sprengt lenger og da vil de kanskje finne litt mer samme str? Mine ble i alle fall litt mindre i str etter hvert selv om det var mye melk i dem. Nå når jeg ikke ammer lenger er de blitt sin normale str...om ikke hakket mindre
mastermind Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Har amma i 8 uker. Ser skikkelig vanvittig ut med to som er så forskjellige.. Om de blir mindre etter jeg er ferdig å amme, gjør ikke akkurat noe... hadde vært greit å finne bher på hm igjen... ikke bare hvite eller sorte i storavdelingen på cubus og kappahl.
Tøtto&lillebror Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Godt d ikkje berre e meg som e sjeiv..ser d ganske godt nå, og virke som eg har større produksjon i venstre pupp enn i høgre, men eg får kje gjort noko me det. Satse på at dei blir like når eg slutte å amma.
Dragemor Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Da har du amma lengre enn jeg gjorde...så har desverre ikke noen trøstende ord da... Tror man bare får trøste seg med at det blir bedre når man er ferdig å amme ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå