Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Ser at mange har 2-300 vennner på facebook. Men jeg ser ikke poenget med å være "venn med" lillebroren til ei jeg gikk på samme skole med for 10 år siden.. Syntes facebook er koselig, men prøver å begrense "vennekretsen" sånn at jeg det faktisk bare er venner der, eller i allefall folk som jeg har vært venner med en gang i tiden. I det minste til folk jeg liker.. Men hvis man trykker Avvis når man får en friend-request, ser den personen at du har avvist den da? Skal man bare la raquesten stå der uten å svare eller? Noen som har peiling?
Madde/sommergutt:) Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har avvist flere, tror ikke de får det opp nei.. bare merker at de aldri får deg på vennelisten sin:) Er mange rare som legger seg til ja.. som man overhode ikke har noe slags form for kontakt med, eller noen gang har hatt noen forbindelse med.. skjønner ikke vitsen med det.. men er jo ikke værre enn å avvise dem:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg vet sannelig ikke om de får se at de er avvist. Har avvist noen jeg da, men det er folk jeg faktisk ikke vet hvem er engang og da bryr jeg meg ikke. Har flere "venner" som er fjerne bekjentskap fra langt tilbake, og det er nettopp fordi jeg er redd de får vite at jeg har avvist dem. Lurte på å rydde opp i vennelisten min, men hvis jeg sletter en venn får de jo iallefall vite det. Ikke at de hadde brydd seg da, er jo ikke venner.
Bare™ Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Du kan trygt slette de, og den andre parten vil ikke se at du har avvist han/ henne. Jeg har fått flere sånne som har lagt meg til som jeg ikke er interessert i å ha på vennelista mi. Noen tar ikke hintet, og spør igjen og igjen... De ser det tydeligvis ikke!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg sier ja til de fleste på facebook, da jeg synes det er koselig med å "møte igjen" folk jeg ikke kjenner så godt, men ikke har sett på mange år. En får ikke beskjed om at en har avist venneforespørselen, men en merker det jo. Jeg tror jeg har rundt 800 venner på facebook, og en brøkdel er nok mer difuse "Vennskap". Men jeg godtar nå alle jeg vet hvem er.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 jeg aviser ikke gamme klasse vener osv som jeg ikke har kontakt med, det er jo en mulighet til og kanskje få kontakt igjen... men jeg avviser tyrkere osv som legger seg til, som jeg overhode ikke vet hvem er! men er det folk fra der jeg er oppvokst, som jeg bare har hatt smått kontakt med pga samme omgangskrets el lignende aviser jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå