celine1109 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Litt spesielt navn, men er det no fint syns dere?? Jeg er litt usikker!!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg syntes det er litt tøft faktisk Liker navn som ikke alle heter/motenavn.
Jomfru79 Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ei venninne som heter Lis Barbor. Syns ikke det er noe i veien med det navnet. Kanskje de som hører navnet første gang som kan reagere litt, men jeg syns det er et fint navn. Husk at det er dine meninger som gjelder. Det er ditt barn;-) Lykke til
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Jeg syns det er fint navn jeg
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 På min dialekt syntes jeg det er veldig tungt og uttale.. Har skarre R. Kanskje det har noe med det å gjøre? Eller bare at jeg ikke er vant til det. Kunne ikke tenkt meg det navnet på en liten jente, men liker egentlig navnet..
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Jeg syns! Mi kusine heter det, og hun har en fantastisk personlighet! Liker litt utradisjonelle navn jeg! Hvis jeg noen gang får ei jente til så har jeg lyst å kalle henne Fiona! Jeg liker det navnet!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Hm... Tenker bare på en tidligere bimbo-klassevenninne av meg og hun som var med i Farmen Ikke helt min stil, men når jeg tygger på det så er det ett søtt navn!
Gutt, jente og ? Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Jeg synes det er et utrolig vakkert navn. Får jeg jente en gang, kan jeg godt tenke meg det navnet. I tillegg har jeg en venninne som heter det, og jeg misunner henne som har et så fint navn og som ikke så mange andre heter. Hun har også en herlig personlighet! Flott, flott navn. Hvis du liker det navnet, ikke bry deg om hva de andre sier. Det er din mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå