Monica&Emma Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hei! Lille Snella er snart 4 mnd men ikke begynt med latter'n enda. Er det bare meg, eller er hun litt treig? Blir jo bekymra for filleting Gjorde dere noe ekstra for å få lurt den fram? Hun smiler jo hele tiden, så det er jo ikke akkurat slik at hun ikke er glad...
Labambie Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Ingen latter her heller,snart 5 mnd... Har gjort 2 spede forsøk,men kommer liksom ikke noen ordentlig latter.. Bare masse andre lyder. Hehe
Sunniva78 har to små Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Gutten vår har skratta skikkelig bare to ganger, han blir 4 mnd i morra. Første gangen var når jeg hikka, det var vistnok hysterisk morsomt... Men det er ikke like artig nå, hehe... Det kommer nok etterhvert!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Dette tror jeg ligger litt i hvordan folk definerer latter også. Hører mange si at babyen lo første gang når den var 2 mnd, men dette tror jeg heller er unntak fra regelen, og ofte tror jeg også at det ikke er snakk om den trillende latteren ("babylatteren"), men mer en slags tørr latter eller hvining. Det har ihvertfall vår holdt på med i ett par mnd (han nærmer seg 4,5 mnd), men trillelatteren har vi først begynt å se litt til de siste ukene, og da ikke så ofte. De jeg har snakket med som har eldre barn sier også at trillelatteren kan man først forvente å høre når de nærmer seg 5 mnd.
Monica&Emma Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 takk for beroligende svar Begynte å lure på om det bare var Emma som var treig Da skal jeg nyte smilene hennes og gledeshylene litt til, for dem er det flere av! hehe!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Gutten min lo for første gang i dag faktisk... utrolig morsomt. En trillende latter. Og vi gjorde heller ikke noe morsomt, så aner ikke hvorfor han lo. Han skjønte tydeligvis selv at han hadde fått til å le, så han liksom prøvde å le flere ganger. Men vet jo ikke om han fortsetter. Han er 3 mnd og en uke.
Histepist Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Minsten min på 3 og en halv mnd ler (tror jeg, hehe) Det er mere hvining eller hva jeg skal kalle det, men det er helt utrolig søtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå