Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare høre med dere jenter...har dere veldig sex lyst om dagen? Jeg er egentlig veldig fornøyd når kvelden kommer. Da har jeg jobbet hele dagen ( Jobber i bhg), vært sammen med begge unga mine og har egentlig mest lyst til og liegge meg rett ut på sofaen når gutta er i seng. Men får litt dårlig samvittighet for mannen som nesten ikke får noe lenger:-(.Jeg har lyst, men er så sliten når kvelden kommer. Flere som har det som meg......

PS: er det noen som skal ha i feb???

Jeg har termin 4 feb.

klemmer til dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jadda kjenner meg igjen her ja...

mange kvelder jeg er så sliten og trøtt at jeg befinner meg i senga kl 21!! null sex da nei,... termin 7.januar her.

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen, ja. Jobber og fullt i bhg og sliter en del med kvalme om dagen. Kvalmen er verst om kvelden, så da har man ikke mye lyst nei... Sliten og trøtt når jeg kommer hjem og vil egentlig bare ligge rett ut på sofaen. Håper det blir bedre når kvalmen er over.

Jeg har termin 5. feb forresten. :-) Spennende!!

Skrevet

Kjenner meg igjen ja...er så ekstremt kvalm og svimmel disse dager så bruker all energi på å klare jobben og ha litt ork til 4åringen min, så når kvelden kommer kollapser jeg i senga..får håpe perioden med kvalme går snart over. Heldigvis har eg en fantastisk kjæreste:)

jeg har også termin 4 februar..:) hvor skal du føde?

Skrevet

Omvendt med meg... er blitt rene nymfoen :/ men nå skal det også sies at jeg er sykemeldt, å bruker dagene til stortsett ingenting, så energien er på topp :)

Skrevet

Jeg jobber også fullt i barnehage og er kjempesliten når kvelden kommer. Får lagt jenta i senga også kolapser jeg på en stol eller i sofan. Når jeg legger hodet på puten, sovner jeg med en gang. Så har litt dårlig samvittighet jeg også kan man si. huff... stakkars...

Jeg er termin 8. februar

Skrevet

er vel sånn for veldig mange, meg også. men jeg har en veldig god mann som ikke maser og venter tålmodig. løsningen for meg, når jeg er skikkelig sliten, men samtidig litt lyst, er at jeg ligger på siden, med han bak. han må gjøre all jobben, og jeg kan slappe av og nyte. vinn-vinn situasjon ;-)

Skrevet

dårlig med sexlyst ja:( gått fra 5 ganger u uka til 1 elr 2:(

Skrevet

Her er det heller lite action om dagen:/ I begynnelsen var vi begge redde for at det kunne føre til SA, så da lot vi være pga det. Og etter den "tørken" så har ikke jeg lyst lenger. Det kan jo selvsagt også komme av kvalme og mangel på energi.

Synes synd på sambo, her i huset var det sengekos minst fem ganger i uka tidligere. Men han er heldigvis verdens mest forståelsesfulle:))

Skrevet

Her er det ikke like mye som før, men jeg holder koken, for å si det slik. 1-2 ganger om dagen kan vel verken jeg eller han klage på. Selv om det var opp til 6 ganger om dagen før, på de riktig så gode dagene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...