GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Når begynner man å få kynnere og hvordan føles de ut?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Fikk kynnere allerede i uke 14. Er litt ekkelt, livmoren blir helt hard. Er ikke noe spesielt vondt, men innmari ekkelt synes jeg. Også veldig vanskelig å forklare.... Er i uke 23+3 nå foressten, og har de ennå, men kjenner de litt bedre. Sikkert for at livmoren har blitt større..
MintCondition Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har hatt endel kynnere alt, begynte vel i uke 13...sist svangerskap hadde jeg nesten ingen :/
noje Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Uke 13-14 merket jeg de. Hadde enormt mye hele sist svangerskap, og de ble verre og verre gjennom svangerskapet, flere ganger i minuttet det meste av tiden. Kunne nesten ikke gå siste to ukene, da de ble vonde. Blir nok likedann nå er jeg redd. Er i uke 19 og kjenner det mange ganger til dagen, spesielt når jeg sitter, ikke noe vondt. Livmoren strammer seg, livmoren blir hard som en fotball.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 et spørsmål fra en ikke-gravid. Hvordan skal man forholde seg til kynnere? Kan man jobbe da? Skal man være i ro?
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Sommerfuglerimagen,, du kan fint jobbe kynnere har man ofte, men det er mange som ikke kjenner det engang. Om du får masse vonde kynnere kan det være grunn til å bli sykemeldt, men ellers er det heeelt normalt. Denne gangen begynte det med merkbare kynnere i uke 12 allerede :9 sist begynte de vel ikke før i uke 16-17 tipper jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå