fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 har de siste dagene hatt mens stikkinger i magen og ryggen, ikke noen faste sammentrekninger, men føles egentlig ut som om det er en svak men laaaang ri nesten hele tiden.blir verre når jeg sitter eller går... har mye nedpress.... noen som vet hva det kan være??? er i uke 36 nå. var for to uker siden på ul for å se om det hadde skjedd noe siden jeg har hatt en del samentrekninger og da hadde cørvixen gått fra 3,5 til 2,4.... ungen er aktiv, og det blir mere vondt når den vrir seg.. håper noen har en ide om hva dette er.... er vondt
mammmma***fødeklar*** Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Nettopp de smertene du beskriver jeg går rundt og kjenner på for tiden.. Med meg så krymper mormunnen og har begynt å få åpning så vil tro det er det du kjenner på:-) Utrolig travelt, men du har jo kommet så langt at du får prøve å se det positive i det!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 ja det er ganske slitsomt, men siden jeg har kommet langt slapper jeg av med tanke på om noe skulle skje,men sinnsykt vondt dette her. det er sikkert det samme siden mormunnen min var begynt å krympe når jeg sjekket den for to uker siden...lurer på hvor lenge man skal gå sånn før fødselen starter, den var 2,4 sist måling, så da spørs det.... takker for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå