Bærta å babyn Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 greier dere å holde det rent og ryddig hele tiden? hvordan?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Nei, hehehe, døgnets timer rekker ikke til alt som skal gjøresbåde ute og inne. Men regner med at det blir bedre nå når vi har fått ny seksjon i stua og skal kjøpe til kjøkkenet å=)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Har ikke hatt det helt ryddig selv om jeg har bodd på en 1 roms eller hus =0) utrolig hva annet jeg kan finne på når jeg skal rydde som å sitte her taste med andre søte mammer =0)
Sivalur Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Nei har ikke sjanse. Fra høsten av blir det vaskehjelp, hurra!
Espoir Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Nei, ikke engang med vaskehjelp. hagen er et kapittel for seg....
lillegull:) Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 nå som det var så fint vær prioriterte jeg ikk huset akkurat, men til vanlig går det fint:) bare å planlegge litt det. og ta litt hver dag, ikke la det hope seg opp.. da er det kjørt for min del ihvertfall..
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Hadde det endelig vært så vel. Greier for så vidt fint å leve med litt for og skitt jeg da, men samboer gremmer seg fort så han peser rengjøringa. Ble lettere å holde orden etter at vi delte rommene mellom oss. Jeg har ansvar for kjøkken og gangen og andre etasje deler vi mellom oss. Ellers tar jeg alt av klesvask og matlaging mens han styrer med uteareal... Men det ser alikevel bomba ut her med jevne mellomrom og gitt
sannamin* Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 eh..NEI! Får da være måte på)) Støvsuger hverdag ( har hunder) og gjør den vanlige helgarengjøringen..Rydder sånn ganske greit. Men ikke alt hverdag.Da hadde jeg ikke gjort annet.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 nei..holder det helsemessig forsvarlig og soialt akseptabelt ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Ja, stort sett. Men jeg innser at jeg har et problem, da.... Men for all del, permisjonen min ser sin ende om et par uker, så da står vel opp ned her og!
Sånn kan det gå Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Det er mye lettere å holde orden når man har nok plass.
☆lillastjerne☆ Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Her som det er jobb jobb og atter jobb + litt ekstra jobb, så blir det i skippertak!!! Ser forsåvidt "bra" ut stort sett hele tiden, men det verste rotet er det alle andre ikke ser(boder, soverom, )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå