LINDA*** Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Selv føler jeg meg litt jennifer anoiston, haha. Kødda. Jeg er prikk lik pappa (med unntak av naturens lover!!)
ifie Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Mamma! Men noen syns jeg er fryktelig lik pappa også
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Farmora mi døde før jeg blei født, og jeg har lite kontakt med farssiden av familien min...men jeg fikk et bilde av henne, og jeg ligna kjempemasse på henne. Mormor blei skikkelig misunnelig da hun så bildet!
Koseklompen Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Har i alle år fått høre hvor fælt jeg ligner på tante.. søstera te pappa. Tilogmed kusina mi (dattera hennes) kan sitte å stirre på meg og si...du ligner så på mamma...
lionkittens Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Noen siner mamma andre sier pappa. Selv synes jeg at jeg er kjempe lik mamma.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Mest mamma tror jeg Men har hørt begge, og siden folk har sagt at mamma og pappa ligner på hverandre, så er d kanskje ikke så rart, hehe
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er veldig lik min mor, heldigvis:)
Dozer Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Snytt ut av nesa på mamman min jeg! Sambo klaska faktisk mamma på rompa en gang og trodde det var meg! Vet ikke helt om jeg skal bli fornærma da egentlig, men hadde jeans og svart genser begge to og vi er ganske akkurat like høye!
Mammaen til Isak Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Ligner på tanta mi, mammas søster, litt på mamma, men har trekk fra pappa + hans personlighet.
Fruen i huset Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Hehe... jeg og min mann ER Roxie og Trevor fra Koneklubben .. Ligner ellers ikke verken på mamma eller pappa. Har alltid fått høre at jeg er utskuddet i familien. Datter av postmann? ;o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. juni 2008 #16 Skrevet 11. juni 2008 Altid fått høre at jeg ligner på min farmor, som døde plutselig ifjor høst. En skikkelig dame som er verdt å ligne på...
skorpionfruen Skrevet 11. juni 2008 #18 Skrevet 11. juni 2008 ikke veldig lik noen, trekk herfra og derfra. Pappa og tante kansje.
Mammarama=) Skrevet 11. juni 2008 #19 Skrevet 11. juni 2008 Veldig lik mamma.Utenom at jeg er blond og hun brunette..Men får alltid høre at det er lett å se hvem jeg er datteren til..
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #20 Skrevet 11. juni 2008 Er lik pappa. Og mine barn ligner sin pappa. Svake gener på morssiden her;-)
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 #22 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er kjempelik pappa, og min søster ligner mer på mamma. Både sønnen min og datteren min er også lik på pappa (altså morfaren deres.) Koselig:-D
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. juni 2008 #23 Skrevet 11. juni 2008 pappaen min .De siste årene har jeg blitt mere og mere lik søsteren min.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 11. juni 2008 #24 Skrevet 11. juni 2008 Ligner verken mye på foreldrene mine eller søskene mine...men har mammas øyne og noen trekk fra pappa...ellers ligner jeg faktisk mest på datteren min:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå