Gå til innhold

Hvem ligner DU på? Hehe..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv føler jeg meg litt jennifer anoiston, haha. Kødda.

 

Jeg er prikk lik pappa (med unntak av naturens lover!!) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma! Men noen syns jeg er fryktelig lik pappa også :)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Farmora mi døde før jeg blei født, og jeg har lite kontakt med farssiden av familien min...men jeg fikk et bilde av henne, og jeg ligna kjempemasse på henne. Mormor blei skikkelig misunnelig da hun så bildet!:P

Skrevet

Har i alle år fått høre hvor fælt jeg ligner på tante.. søstera te pappa.

Tilogmed kusina mi (dattera hennes) kan sitte å stirre på meg og si...du ligner så på mamma...

Skrevet

Noen siner mamma andre sier pappa. Selv synes jeg at jeg er kjempe lik mamma.

Skrevet

Mest mamma tror jeg :) Men har hørt begge, og siden folk har sagt at mamma og pappa ligner på hverandre, så er d kanskje ikke så rart, hehe :D

Skrevet

Jeg er veldig lik min mor, heldigvis:)

Skrevet

Snytt ut av nesa på mamman min jeg! Sambo klaska faktisk mamma på rompa en gang og trodde det var meg! Vet ikke helt om jeg skal bli fornærma da egentlig, men hadde jeans og svart genser begge to og vi er ganske akkurat like høye!

Skrevet

Ligner på tanta mi, mammas søster, litt på mamma, men har trekk fra pappa + hans personlighet.

Skrevet

Hehe... jeg og min mann ER Roxie og Trevor fra Koneklubben ..

 

Ligner ellers ikke verken på mamma eller pappa. Har alltid fått høre at jeg er utskuddet i familien. Datter av postmann? ;o)

Skrevet

Pappa

Skrevet

Altid fått høre at jeg ligner på min farmor, som døde plutselig ifjor høst. En skikkelig dame som er verdt å ligne på...

Skrevet

Jeg ligner både mamma og pappa.

 

 

Skrevet

ikke veldig lik noen, trekk herfra og derfra. Pappa og tante kansje.

Skrevet

Veldig lik mamma.Utenom at jeg er blond og hun brunette..Men får alltid høre at det er lett å se hvem jeg er datteren til..

Skrevet

Er lik pappa. Og mine barn ligner sin pappa.

Svake gener på morssiden her;-)

Skrevet

Mamma:-)

Skrevet

Jeg er kjempelik pappa, og min søster ligner mer på mamma.

Både sønnen min og datteren min er også lik på pappa (altså morfaren deres.)

Koselig:-D

Skrevet

pappaen min .De siste årene har jeg blitt mere og mere lik søsteren min.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Ligner verken mye på foreldrene mine eller søskene mine...men har mammas øyne og noen trekk fra pappa...ellers ligner jeg faktisk mest på datteren min:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...