LINDA*** Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Trollet mitt ligner usansynlig på faren sin! (godt er det, hehehee). Med et hint av min yngre bror. De har mange felles trekk.
petite fleur Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Gutten vår er helt prikk lik meg, men har sambos munn når han sover ;-)
mams-til-tre Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Når det gjelder tvillingguttene så likner den ene på faren og den andre på meg og min bror. Lille tulla er veldig lik på sin far.
Lovemychild Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Her er han en salig blanding av oss begge. Min svigerinne sa hun hadde aldri sett et barn som var så utrolig lik begge foreldrene sine. Men, han er jo så søt, så det må være kun det beste fra oss begge han har fått
~\/ero~ Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Gutten min ligner mest på meg, av meg og pappa'n. Men aller mest på broren min. Mange som har sett bilde av gutten min og har trodd det var broren min som liten. Da han var nyfødt var han nesten helt lik pappa'n sin:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Får høre at snuppa ligner mest på meg :-) Men hun har fått øynene til pappa...blå/grønne :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Han er prikk lik meg når jeg var liten ,men han har pappaen sine lepper .
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Hun har alltid vært veldig lik faren, men nå blir hun visst likere meg;) Så en god blanding vil jeg si;)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 fikk høre han var veldig lik meg da han ble født, men etterhvert som han har vokst sier de at han er veldig lik sin pappa. vi ser det ikke selv men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå