Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Min datter på 7 måneder sitter ute sammen med meg i hagen leker med noen leker og skravler med seg selv. Men hva tror du kom ut av munnen hennes. PAPPA PAPPA PAPPA. Nå har jeg brukt litt tid hver dag siden hun ble født sagt mamma mamma MAMMA =0). Tulle nr 1s første ord var også pappa så derfor tenkte jeg skulle manipulere litt men virker ikke som det har fungert. Nå har jeg til 21 i kveld få henne på nytt spor =0) Men tror nok jeg får en stolt pappa når han kommer hjem om han hører det også denne gang =0) mammamammamammmamamma =0)
☆lillastjerne☆ Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Ikke at jeg vet , men har ett inntrykk av at de fleste sier pappa først!!! Kansje det er enklere lyd??? Begge mine sa pappa før mamma:/
petite fleur Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Er i samme båt - podens første ord var pappa ;-) *fornærmet*
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Begge mine sa også pappa først. Synes bare det var koselig jeg for jeg visste at de før eller senere kom til å si mamma.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Storesøster på 2 år sier enda ikke mamma =0( Nå sitter hun sier det igjen =0( MAMMA MAMMA MAMMA =0)
Snupi27 Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 hehe.. vi har det motsatt. emilie er 10 mnd og sier ikke pappa enda. men hu sier mamma.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå