Gå til innhold

Feire i Danmark, hva pakker jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to voksne og to barn , to og fem år.. Drar fredag.. Skal bo i et hus i en uke.. Hva pakker jeg.. Prøver å få oversikt her, ikke lett.. Kom på at dere kanskje kan hjelpe!

 

God sommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjellklatringsutstyr. Ha ha ha....

 

Nei, vanlige feriegreier....klær, tannbørste, solkrem, strandmadrasser, spill, bøker, leker, solhatter/caps....

 

God sommer til deg også:-)

Skrevet

Hva skal du feire når du er i Danmark da?

Det er i allefall lurt med gode, vindtette klær da det kan blåse endel.

Blir vel ikke feiring hele uka?

Skrevet

Feire ferie, sol og sommer hele uka c",)

Skrevet

Hva med bleier i danmark?

Skrevet

Ok. Trodde dere skulle feire noe jeg.)

vet ikke hvordan det er med bleier men vil tro du finner noe du kanbruke der. Ellers pakker man bare vanlig ferieting. Og det du glemmer får du sikkert kjøpt:)

Ha en riktig fin tur:) Danmark er herlig med små barn!

Skrevet

Vi pleier å ta med bleier. Og ekstra bleier til vennindene mine:-)

I DK koster en pakke bleier 90-100 Dkr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...