olebrum78 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Vi er to voksne og to barn , to og fem år.. Drar fredag.. Skal bo i et hus i en uke.. Hva pakker jeg.. Prøver å få oversikt her, ikke lett.. Kom på at dere kanskje kan hjelpe! God sommer!
petite fleur Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Fjellklatringsutstyr. Ha ha ha.... Nei, vanlige feriegreier....klær, tannbørste, solkrem, strandmadrasser, spill, bøker, leker, solhatter/caps.... God sommer til deg også:-)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hva skal du feire når du er i Danmark da? Det er i allefall lurt med gode, vindtette klær da det kan blåse endel. Blir vel ikke feiring hele uka?
olebrum78 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Feire ferie, sol og sommer hele uka c",)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Ok. Trodde dere skulle feire noe jeg.) vet ikke hvordan det er med bleier men vil tro du finner noe du kanbruke der. Ellers pakker man bare vanlig ferieting. Og det du glemmer får du sikkert kjøpt:) Ha en riktig fin tur:) Danmark er herlig med små barn!
2 små orkaner Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Vi pleier å ta med bleier. Og ekstra bleier til vennindene mine:-) I DK koster en pakke bleier 90-100 Dkr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå