Gå til innhold

FORSLAG TIL NYTT NICK TIL MEG!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg nytt nick. Kom med forslag. Tenk så morsomt om ditt forslag vinner, og så kan du gjette hvem jeg var før..

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør jo vite om du er en sart persilleblomst eller i stand til å tåle satan i toern før vi kommer med forslag.

Skrevet

nei, det er del av leken. Dere foreslår nick, jeg bruker det som jeg synes passer best..

Skrevet

Får vi vite hvem du er nå da? Er du "kjent" inne her?

Skrevet

Er jo kke vits å skifte nick hvis jeg sier hvem jeg er først!

Skrevet

sikkert du som e mamma21*til2* fra hemmelig venn!

Skrevet

nøstemor

 

lillesøster og lillebror

 

tinky winky

 

lillestinky

 

lille symaskin

 

frøloffen min

 

klumsepjusken

 

duskesnusken

 

duskenusken

 

maximor

 

minimor

 

southernlights

 

always in thights

 

fruen på tuen

 

litt på druen

 

konglefrø

 

nybakt brød

 

tingelingbling

 

ingenting

 

lille kantarell

 

syngende makrell

 

flis på en fot

 

lakrisrot

 

snakkende mor

 

liten & stor

 

 

Skrevet

Abigail

 

Namnammamma

 

Spierdalai

Skrevet

Synes liksom ingen av disse nickene appelerer til meg.. bortsett fra kanskje Abigail.

 

Vil helst ha bare et ord.

 

flere forslag?

Skrevet

snuppa

 

Noddy

 

Catzy

Skrevet

Men hvis du sier det gamle nicket, så finner vi lettere et for deg,HI.

Skrevet

må bli Aylar eller prinsesse Martha

Skrevet

*pølse i brød=lite frø*

 

hvilket leder?

Skrevet

Foreløpig liker jeg best Kanicke og Abigail. vil ha et nick bestående av ETT ord, og gjerne noe som er et navn, men litt uvanlig navn.

 

Liker ikke "koselige" nick eller nick med mor eller mamma i. Heller ikke nick med flere ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...