AniBer Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 i forhold til her i Norge ved prøverør? Jeg tenker litt på om vi ikke skulle lykkes ved neste forsøk, om vi kanskje da skulle prøvd utenfor Norge.. Bruker de litt andre metoder, som kanskje ikke er lov her i Norge. Jeg spør fordi jeg ikke vet Håper at noen vet litt mer om dette enn meg..
♣ Christiane ♣ Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 I Finland er det lov med eggdonasjon for de som ikke har egg/ eller egg av for dårlig kvalitet. I danmark kan du få assisted hatching og langtidsdyrking av egg( trømsø er de eneste i norge som gjør det) I tillegg tilbyr begge land behandling til både single kvinner og lesbiske par, noe som ikke gjøres her hjemme enn så lenge, selv om jeg tror stortinget stemmer over dette as we speak.
AniBer Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 da må jeg spørre; hva er "assisted hatching"? Gjør de noe annerledes ved tilbakeføring av egg? Har lest det er mange som prøver babyklister bestilt fra Danmark..
♣ Christiane ♣ Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Babyklister er et urtepreparat som fås kjøpt i helsekost butikk på nett blandt annet, har ikke hørt om noen som har fått dette i forbindelse med forsøk i danmark. Assisted hatching vil si at det lages et ørlite snitt i egget slik at det visstnok skal ha lettere for å feste seg, men har ikke sett noen resultater som viser at dette noen stor prosentvis økning i sjansene for å lykkes, men har ikke satt meg så veldig inn i akkurat det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå