Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 venter 3 mann om 12 uker..kjenner jeg har ingen hastverk med at han skal komme ut..tiden går jo så fort..å føler jeg ikke klarer å henge skikkelig med..å tanken på at d kommer en ny i familien ligger langt unna ennå..føler meg ikke klar liksom..gleder meg selvfølgelig..men med 2 andre i hus så er d ganske travelt å en har liksom ikke tid til å gå å kjenne på den følelsen at d kommer en snart..å tiden med 1 mann der en gikk å var sååå utoldmodig å ikke kunne vente med å få den ut..å se han ..:)sånn føler jeg jo nå og..men på en annen måte.. noen som forstår hva jeg mener? med de to andre var alt i hus flere mnd før..men nå har jeg god tid å kan godt vente en stund til.. men d skal bli utrolig deilig å få sett han da:)
Kjærlighet <3 Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Heisann! Venter nummer tre om 10 uker :-) Vi er akkurat begynt å sortere ut klær etter de andre to barna. Ellers er ingenting klart. Blir nok heller ikke det før ganske tett innpå vil jeg tro. Vi har jo det meste i hus fra før. vogn seng osv. er bare noen småting som skal kjøpes inn nytt etterhvert. men det er enda GOD tid :-) jeg synes tiden går sakte jeg da, men så har jeg vært mye plaget av diverse symptomer denne gangen. Så det har vært slitsomt. derfor kunne jeg helst ønske at jeg var en 8-9 uker lengre på vei nå så babyen kunne kommet nå :-) Men nå er det jo ikke så altfor lenge til ferien og rett etterpå starter permisjonen så da går det vel unna tenker jeg :-) Skal prøve å få til en 3D-ul når vi er i Oslo i sommer for vi er veldig spente på kjønnet denne gangen. Og siden vi ikke har visst med de andre to vil vi gjerne prøve ut hvordan det er å vite også... dessuten ønsker jeg meg gutte eller jente farger denne gangen ikke bare nøytralt som vi har kjørt tidligere siden vi ikke har visst kjønn :-)
gullegget Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har også en helt annen ro nå på slutten. Føler meg bedagelig.. Men allikevel utålmodig, er så lei av å si nei til ungene for mamma har baby i magen, kan ikke og orker ikke.. Men jeg har hvert nesten mere ivrig på å handle inn klær denne gangen. Har kjøpt masse nytt babytøy, sengetøy og tepper. Begynte å vaske klær når jeg hadde ca 30 dager igjen:) Men med tanke på hvor mye som skal vaskes fra før, så kunne jeg nok begynt litt før. Ble nesten litt stressende når dyner, skinn, seng, klær, tepper..osv skulle vaskes. Også fikk jeg en bomtur på føden. Så nå er ALT klart!! Har 17 dager igjen.
lise75 Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 hei. jeg og er flergangsfødende. venter gutt nr 4 2 sept.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 hehe ja får begynne å vaske litt klær jeg og..har egentlig ikke kjøpt så mye.. å jeg er enig med deg..jeg er og lei av å si nei til ungene..kan ikke gjøre ditt og ikke gjøre datt..har bekkenløsning så d begrenser seg for hva jeg får gjordt med de..men de er så toldmodige stakkars:) skal nå bli godt å få kroppen sin tilbake da..ehh hvis jeg får den tilbake..d venter vel flere mnd med slit for å passe inn i buksene igjen hehe
jente Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Hei,, Jeg venter nr 3 om ca 11 uker.. Gleder meg, denne gangen blir det en jente, og fra før av har vi en gutt og en jente,, Jeg skal føde ¨på Ul. Når har du termin?? Min er satt til den 30.08.08.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 hehe jeg har gutt å jente men venter gutt igen i følge ul.. jeg har fått termin 30 august;)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Redorkide: Jeg fikk nesten gåsehud av å lese innlegget ditt, for jeg kunne har skrevet akkurat det samme selv. Jeg har termin neste søndag, og er skremt over hvor fort tiden går. Har heller ingen hastverk denne gangen, føler at jeg gjerne kan gå to uker over termin, enda vil det komme brått på meg når fødselen starter
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 snart 3barnsmamma: hehe ja er d ikke rart?men tror d er ganske normalt med nr 3 å 4 osv..at en har den følelsen..har flere som har sagt akkuratt dette..å d er litt godt å høre at d er normalt..for jeg får litt dårlig samvittighet..at jeg ikke føler meg skikkelig klar hehe..vet d er en liten her inni,men likevel føles d litt fjernt at den om en stund kommer ut .. men d er jo litt deilig og da ,å ikke være så utoldmodig..sånn så jeg har vært med de to andre:)tror vi slapper litt mer av da:)tror du ikkevet du hva d blir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå