Plutseliten :) Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 så skal datteren min opp til muntlig eksamen. Hun ble trukket idag,og skal opp i KRL. Hun har som vanlig lite tro på seg selv og det hun kan,men mamman har aldri tvilt på evnene til gojenta og er spent sammen med henne Velger å være tilgjengelig for å høre henne,men maser ikke,spør minst mulig og skal ut å handle inn noe godt,næringsrikt og oppkvikkende til hun som kommer til å bure seg inne på rommet sitt de neste to døgn
iznogood Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 spennende! jeg får helt grøss i magen på hennes vegne. høres ut som du har valgt den rette mammastrategien her - være tilgjengelig, ta i mot alle frustrasjoner og pøse på med go'nuts og andre nødvendigheter. (masse vann!) lykke til - jeg krysse fingrene her.
Næsningsfrua Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Det kommer til å gå så bra! Men helt personlig syns jeg muntlig på ungdomsskolen er litt ``juks``, det er jo i realiteten et framlegg de har. Jeg ble overraska da jeg skjønte hvordan systemet var da eldste gikk ut i fjor. De står jo fritt til å framføre oppgaven som de vil, feks sang, powerpoint eller hva det måtte være. Ikke at det ikke krever en ordentlig innsats, for det gjør det absolutt! Men som en lærer litt frustrert sa, de kan ikke svare hvis de blir stilt spørsmål fra pensum, de har ofte bare forberedt framlegget sitt. Men dette ble utrolig langt på siden, jeg er overbevist om at hun klarer det med glans, selv om hun kanskje ikke har troen selv :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Lykke til med muntlig til jenta di! Tenker mor er nesten like spent som henne :-) Det går nok bra skal du se, med litt ekstra egeninnsats disse dagene. heldigvis går 48 timer ganske kjapt, så er det over og jenta en erfaring rikere. Forhåpentligvis godt fornøyd med seg selv da!
Maud Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Så spennende da, det kiler i magen ved tanken på muntlig. Det er helt forferdelig og ganske kult på en gang. Hun er heldig som har en mamma som deg som er der for henne uten å mase :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå