Barn i huset <3 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 sitter her å lurer litt på hva som skjer. har mensen smerter og når ungen sparker så kommer det utflod... (eller er det kanskje foster vann?) lekker jeg fostervann? sist jeg kjekket så hadde jeg 2 cm åpning. våkner om morgenen at jeg er sliten/støl i underlivet. noen som kanskje vet hva som skjer? er 36 uker på vei.
M by M Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Ring legen eller jordmor om du er usikker. Når fødselen er skikkelig igang, vil du ikke trenge å spørre noen for å få svar på om det skjer eller ikke. Da er du ikke i tvil lenger. Lykke til da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå