Gå til innhold

hva hadde dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her å lurer litt på hva som skjer. har mensen smerter og når ungen sparker så kommer det utflod... (eller er det kanskje foster vann?) lekker jeg fostervann? sist jeg kjekket så hadde jeg 2 cm åpning. våkner om morgenen at jeg er sliten/støl i underlivet. noen som kanskje vet hva som skjer? er 36 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen eller jordmor om du er usikker. Når fødselen er skikkelig igang, vil du ikke trenge å spørre noen for å få svar på om det skjer eller ikke. Da er du ikke i tvil lenger. Lykke til da :-)

Skrevet

flere?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...