Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 har sittet å sett på d nå..å gud..nå kjenner jeg at d ikke er lenge igjen..begynner å grue meg til smertene ..når jeg ser på hvordan de skriker ..dette er mitt 3 barn så jeg vet jo hva jeg går til..eller gjør jeg d..alle fødsler er jo ulike..andre gangen gikk jo kjempefint..men de smertene er så intense ..men når en er oppi d så går d jo bra:) merklig hvor mye en glemmer fra fødslen..hvor vondt d var..hadde man ikke glemt d så hadde en vel aldri fått barn igjen hehe.. andre som har en skrekk blanda fryd når de tenker på fødslen som nermer seg?
Cathrine 85ogEmil Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=81389&lid=puff_1106708&lpos=lasmer
Cathrine 85ogEmil Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Bare hyggelig...noen som vet nå de norske jordmødrene begynner igjen?
Frida__ Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Jeg gruer meg... Har gått med rier noen dager av og på og kjenner når det står på at det hadde vært godt å bare være ferdig, men samtidig som du sier skal jo bare smertene bli så intense og vonde. Hva har vi gjort!!! Prøver ¨tenke litt bsånn som første gang at igrunn er det jo litt spennende og fantastisk også da, at det virkelig går ann å skvise en baby på 3-4 kg ut av den lille plassen. Uæhhh.. skrekkblanda fryd ja.. Har du/dere lenge igjen? Fikk første/de andre før eller etter termin?
Lille Luna Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har sett alle de svenske og norske episodene, og gråter masse hver gang...og får en følelse av lettelse av å se at det går så bra med de aller fleste, men samtidig en følelse av panikk på det store jeg skal gjennom. Og nå begynner det virkelig å nærme seg slutten av svangerskapet-det har gått så fort-og det er helt surrealistisk å tenke på at jeg snart skal bli mamma...selv om jeg har hatt 9 måneder å forberede meg på, så synes jeg det er så stort at jeg liksom ikke har noe apparat for å skjønne hva som skal skje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå