Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sittet å sett på d nå..å gud..nå kjenner jeg at d ikke er lenge igjen..begynner å grue meg til smertene ..når jeg ser på hvordan de skriker ..dette er mitt 3 barn så jeg vet jo hva jeg går til..eller gjør jeg d..alle fødsler er jo ulike..andre gangen gikk jo kjempefint..men de smertene er så intense ..men når en er oppi d så går d jo bra:)

merklig hvor mye en glemmer fra fødslen..hvor vondt d var..hadde man ikke glemt d så hadde en vel aldri fått barn igjen hehe..

 

andre som har en skrekk blanda fryd når de tenker på fødslen som nermer seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig...noen som vet nå de norske jordmødrene begynner igjen?

 

Skrevet

Jeg gruer meg...

Har gått med rier noen dager av og på og kjenner når det står på at det hadde vært godt å bare være ferdig, men samtidig som du sier skal jo bare smertene bli så intense og vonde. Hva har vi gjort!!!

Prøver ¨tenke litt bsånn som første gang at igrunn er det jo litt spennende og fantastisk også da, at det virkelig går ann å skvise en baby på 3-4 kg ut av den lille plassen.

Uæhhh.. skrekkblanda fryd ja..

Har du/dere lenge igjen? Fikk første/de andre før eller etter termin?

 

Skrevet

Jeg har sett alle de svenske og norske episodene, og gråter masse hver gang...og får en følelse av lettelse av å se at det går så bra med de aller fleste, men samtidig en følelse av panikk på det store jeg skal gjennom.

Og nå begynner det virkelig å nærme seg slutten av svangerskapet-det har gått så fort-og det er helt surrealistisk å tenke på at jeg snart skal bli mamma...selv om jeg har hatt 9 måneder å forberede meg på, så synes jeg det er så stort at jeg liksom ikke har noe apparat for å skjønne hva som skal skje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...