Kvinne22 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Okei, nå høres jeg sikkert kjempeegoistisk ut fordi jeg vet godt at det er maange der ute som har det verre enn meg, har bare en dårlig dag i dag. sluttet på pillen 11 mai, fikk en blødning 12 mai som varte i fem dager. dette er nå 34 dager siden og jeg har enda ikke fått mensen. og bare negative tester. leser rundt på nettet om folk som ikke har fått mensen igjen etter pillen før etter et år og slik! blir så lei meg for har så lyst å bli gravid nå... går det ikke an å gå til legen og få noe slik hormon greier som gjør at mensen stabiliserer seg? er så vanskelig å prøve når jeg ikke engang vet om jeg har eggløsning om om når mensen kommer eller noe som helst.. er bare så frustert:(
*Lunamor* Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hei! Forstår deg godt at dette er frustrerende! Selv har jeg sykluser på 42 dager, og det bli veldig lang ventetid! jeg har el på dag 10-11 og 12, så dermed er lutealfasen min veldig lang! Den mensen du fikk 12 mai kan regnes som en vanlig pillemens. Dermed har du ennå ikke hatt din første ordentlige mens. Det er veldig normalt å vente litt lengre på den første mens etter pilleslutt! Min kom etter 6 uker, ei vennine fikk ikke igjen mensen da hun ble gravid med en gang,mens søsteren min ventet faktisk i flere mnd!! Uansett smør deg med tålmodighet. Nyt sommeren og ikke tenk så mye på det, så kommer den nok snart Lykke til allefall Klem
påtjukken Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 den kommer nok snart. men ofte kan det ta ett par mnd, men tror nok den kommer snart.. har nett venta ei stund på at min skulle komme igjen etter p-sprøyta men den kom no etter 6 mnd.. er nok bare til å smøre seg med tålmodighet, sjøl om det ikkje er så lett..¨ håper det kommer snart, og lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå