Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Vår minste lille gutt er begynt å bli stor, han fyller faktisk 1 år i morgen! Utrolig hvor tiden har flydd, men jeg må ærlig innrømme at det er litt godt at dette første slitsomme året er omme og, jeg kommer ikke til å savne babytiden. Så nå flytter vi over til småtroll 1-2 år i morgen. Tusen takk foralle gode råd, god støtte og gode diskusjoner her inne, så kommer dere vel etter etterhvert alle sammen :-)
Krokka og prinsessa Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Åååååååå, kommer til å savne deg! Du har så fornuftige svar, det er liksom ikke noe tull på deg ) Men gratulerer med at lillegutt er 1 år allerede! Kos deg videre med barna dine!!!
attpåklatt!! Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Ojoj!! Så fort tiden går! Er jo ikke så lenge siden jeg så deg første gang inne på bli gravid..hehe! Synd du synes det første året er slitsomt! Jeg nyter det! Men vi er alle forskjellige! Ha en flott dag i morgen!! Med den store gutten!! Grattis!!!
kyllerylle Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 tillykke med lillegutten og ja vi kommer til at savne dine fornuftige og saglige svar herinde. Følger heldigvis snart med da vores lille nurk også snart er blevet stor og bliver et år i august så på gensyn på småtroll 1-2 år snart. held og lykke ude i den "virkelige" verden med barnehage og job.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå