Gå til innhold

Uke 36-vanvittig aktivitet....grenser til det ubehagelige....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel et luksus problem-men bebissen er så aktiv inni i magen at jeg går snart på veggene....sparker og dulter,rykker og hopper....Trodde liksom at nå var tiden moden for å roe ned litt inni der,men neida. Av og til føles det som om jeg har et skateboard i tillegg inni der som han bruker til å gjøre triks med;-) Kvalmen har også inntatt meg igjen og jeg er supertrøtt,det stikker og presser nedtil.....I tillegg holder jeg på med en eksamensforberedelse og er nødt å klare den før jeg kan slappe av.. Men som vanlig går jeg vel på overtid med tredjemann også....men kan bare ikke huske at det var sånn grusom aktivitet på slutten? Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jada =) Jeg er 38+3 på vei og jeg begynner å tro at denne babyen har insomnia! Det er liv og røre nesten hele tiden. Nurket mitt sparker og slår, natt og dag! Det sies jo at det skal bli roligere når det blir trangere der inne, men det har ikke nurket her forstått...

13 dager igjen til termin i dag.. Jeg er selvsagt bare glad for at det er så mye liv og røre i magen min jeg da, men jeg tar meg i å ønske at det blir litt roligere innimellom. Særlig gjennom kynnerne..! Da kan det godt være en hvileperiode i magen synes jeg...

Skrevet

Min og er superaktiv. Er i uke 36. Har visst litt mye fostervann, så jm sier det er derfor hun er så aktiv, for da har de bedre plass å boltre seg på. Har vært på ultralyd, så derfor vet jeg det. Har nesten konstant en hæl som tar sats og spenner til opp mot høyre ribbein før den glir nedover og tar sats igjen. Mannen min synes jo dette er hysterisk morsomt å se på. For ikke å snakke om vesla på 4. Glem tv`n, vi har jo mammas mage!!!

Skrevet

Hahaha måtte le litt når jeg leste den :D Så utrolig koselig..min er også aktiv..men jeg er jo bare 17 uker. Bare titter innom her til tider :D Men kjekt er det jo når det er liv og røre, sunnhetstegn :)

Lykke til med kommende fødsler alle dere fødeklare ;)

Skrevet

Jeg er 35+6 og beibien min er kjempeaktiv. Det er sparking, dulting eller hikking det meste av dagen. Egentlig veldig koselig, men kan av og til bli litt slitsomt. Hvertfall siden jeg så lett fåt kynnere når beibien sparker kraftig.

Men jeg tar bevegelse som et tegn på at beibien har det bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...