Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Var det vondt? Måtte du i narkose? Plager etterpå?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Tror du kun får sterilisere deg i forb med fødsel hvis det er snakk om planlagt keisersnitt - det fikk hvert fall jeg beskjed om. Og planlagt ks skal det jo som kjent mye til for å få. Jeg har derfor slått fra meg tanken i forb med fødsel. Vi venter nr 3, og jeg hadde sett for meg dette som en grei løsning, hvis det var mulig. Får du det i forb med planlagt ks, blir det vel gratis også. Ellers koster det over 6000 kr. Jordmor sa på UL at det uansett er et litt vondt inngrep i forb med planlagt ks (det sa hun sikkert for å skremme meg fordi de ikke ønsker for mange ks). Men jeg har nå uansett slått det fra meg. Må vel heller få fastlegen til å søke når jeg er på 6-ukerskontrollen, og det er visst ventetid på over 6 mnd her... Har hørt at bla Bærum sykehus gjør det i både narkose og lokalbedøvelse. Har du mange barn? Alder? Jeg er så i tvil. Ønsker jo virkelig ikke flere unger nå, men det er så definitivt likevel... Er 35 år.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Skal ha planlagt ks..Har hadd ks før,så får ikke føde vanlig... Venter også nr 3,så nå er det stopp=) Bare håpet på at jeg slapp narkose,er litt redd det jeg...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Ok - da er det sikkert fullt mulig. Kanskje du kan få epidural. Tror de går gjennom det samme snittet. Sjekk med legen eller jordmor.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 skal gjøre det når vi skal planlegge fødselen=) Håper bare at det ikke er så vondt,og at man får plager etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå