Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har et vennepar som nylig fikk en liten gutt. Nå skal jeg kjøpe inn en gave, men så lurer jeg på: Hva fikk dere mest bruk for når barnet var liten eller kanskje nå? Jeg har allerede glemt hva jeg satte pris på =)
Gjest mphs Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 De gavene vi har brukt mest er lammeskinn og mikrosterilisator. Ellers er det koselig med en fin pynteting i tre til vognen.
nungo Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Stort hettehåndklæ, liten slå-om-genser og en "pynte-leke" til barnevogn var det jeg hadde mest glede av i ettertid.
Dragemor Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Knitre eller pipeleker (med lav pipelyd ) Det slo veldig ann her i begynnelsen. Han lekte med dem helt til han var ca 6mnd... da var det andre ting som var mer intr.
*smula* Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Vi ble veldig glade for Berger-pleddet kråkebolla fikk, også noen skikkelige rangler i tre.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Ble veldig glad for andre ting enn bare klær som de fleste kjøper. Baby håndkle, leker, praktiske smekker med borrelås etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå