Plutseliten :) Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 er når 3 fulle vaskemaskiner er hengt opp med klyper og fyller det store tørkestativet. Det har hengt der og vaiet så fint i sol og vind,og var nesten tørt. Så plutselig smeller det utenfor vinduet og himmelen åpner seg. Det regner ikke det PØSER og innen jeg har fått stormet ut og revet alt ned,er alt..inkludert meg klissvått. Så nå går vi noen runder i tørketrommelen...æsj!
iznogood Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Eh? Bor du i Bergen ? :-) Så kjempegøy når det pøser ned og alt er klissvått før en har rukket å ta på seg skoene. Jeg føler med deg - det er noe dritt å henge opp klevask! Og så til ingen nytte.
Plutseliten :) Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Skulle tro Bergen var min by idag. Er nok heller jeg som har danset regndansen litt for mye Tok ikke en gang på sko engang ,bare stormet rundt huset..hahaha sikkert et herlig syn der jeg sloss med klyper,vind,håndklær og sengetøy. Det er noe skikkelig dritt ja...og nå blir det dobbelt jobb...dobbeltæsj!
iznogood Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Som 16. generasjons bergenser ligger det dypt inne i DNA'et mitt at utetørk ikke er tingen :-) jeg har tre tørkestativ på en overbygget terrase (midt i fasaden) for utetørk og tre tørkestativ på vaskerommet. tørketrommel er stadig på tegnebrettet :-) synes jeg ser deg der du styrtet på dør uten sko for å redde sengetøyet :-) (som tar lang tid å henge pent opp og ikke bare er å røske av snoren igjen) uffda! får håbe det var et engangs værfenomen. :-)
Plutseliten :) Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Det var nok engangs for denne gangen....for nå skinner solen,vinden har løyet,det drypper fra markiser,renner fra takrennene og klesstativet, gress og busker jubler og det ryker av bakken. Her går tørketrommelen,og det skal den få gjøre ferdig...for ikke pokker om jeg heger ut alt en gang til Tørkestativ med overbygg er kanskje det jeg bør vurdere på tegnebrettet mitt
iznogood Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 ta med deg tegnebrettet, kaffekoppen (eller, te, eller et glass vin eller hva du liker) og sett deg 5 minutter i hagen og bare nyt hvor friskt alt er etter regnskyllen. :-) det gir garantert sjelefred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå