Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 ...er det noe som gir seg av seg selv når de er rundt 3-4mnd, eller er det noen som kan ha det enda lenger???
fiskelisken Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Er det trykking når de bæsjer du tenker på ?..for det er min verdensmester i! Blir helt rød/lilla i ansiktet og trykker som en gal. Virker nesten som han har forstoppelse,men det som kommer ut er helt normalt og han får jo bare mm
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Hei, Jeg skjønner veldig godt hva du mener ... men nå har jo jogså jeg vært med på den andre "trykketråden" .. ;o) Hun mener bebisene med luft som ligger å presser/trykker i laaaange stunder ... DollyD
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 ja, mener trykkingen som det er en annen tråd på også (pressing og stønning for å få prumpa/bæsja). Noen ligger jo å trykker i flere timer..Men jeg vil gjerne vite når det gir seg, hvor gamle de er da? :-)
Dragemor Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Vi gikk til soneretapaut fordi han sleit litt med magen i begynnelsen...de kan hjelpe med å få tarmene til å jobbe litt mer effektivt Ellers kan du jo prøve å kutte ut ting som kan gi luft i magen Dette er ikke ment for å "belære" men å komme med tips Lykke til!! Håper ikke det tar flere månder til det gir seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå