M by M Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hun sluttet med bleie for ca 4 mnd siden nå og det gikk veldig smertefritt for seg. Men hun tisser i senga ca 1 gang i mnd fremdeles. Hun roper alltid på meg om hun har tisset i senga eller må opp på do og tisse. Vi har soverom vegg i vegg og hennes dør og vår er åpen om natta. Da jeg stod opp i morges var døra til badet åpen, noe som var rart siden jeg var der sist og vet at jeg lukket den. Midt på gulvet lå trusa hennes vrengt og hånd-håndkleet ved vasken var borte. Veldig merkelig... Så går jeg inn og ser til henne og der ligger hun uten truse på, men håndkleet delvis over tisseflekken i senga og delvis mellom bena sine! Ungen har stått opp, gått på badet og tatt av seg trusa, hentet håndkle og prøvd å tørke seg selv samt dekke den våte flekken! Uten å lage en lyd og uten å be om hjelp. Også gått og lagt seg til å sove igjen! Hjelpe seg.... Hun begynner jammen meg å bli stor! Håper bare ikke det blir en vane for henne da. Syns også det var ekkelt at vi ikke hørte henne. Pleier å våkne av den minste lyd fra rommet hennes, så det var merkelig.
iznogood Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Store, flinke jenten. Hun har gjort så godt hun kunne, og det er veldig imponerende av en 3 åring.
M by M Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Ja,herregud, jeg trodde ikke det var mulig en gang! Hun er veldig flink til mye, men å prøve å fikse det helt selv - midt på natta. Nei, jeg tar av meg hatten og blir nesten litt lei meg fordi hun virkelig ikke er baby lenger :-(
Prinsemammaen Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Åhhhhhhh....! Herregud, så søtt!! Og så flink jente du har!! :-)
* 5 om dagen * Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 å,så flink ho har vært da...stakkars.. tenk å stille ho har vært, hehe...rare de små. Men det er sånne ting som må skje for at en annen skal skjønne at de begynner å bli store. han her på snart 2, han drar seg i bleia og sier do...da vil han på do og tisse, men tør ikke, for vi har ikke fått tak i sånn ekstra sete til doen enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå