Gå til innhold

Er sjokkert over 3-åringen min i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sluttet med bleie for ca 4 mnd siden nå og det gikk veldig smertefritt for seg. Men hun tisser i senga ca 1 gang i mnd fremdeles. Hun roper alltid på meg om hun har tisset i senga eller må opp på do og tisse. Vi har soverom vegg i vegg og hennes dør og vår er åpen om natta. Da jeg stod opp i morges var døra til badet åpen, noe som var rart siden jeg var der sist og vet at jeg lukket den. Midt på gulvet lå trusa hennes vrengt og hånd-håndkleet ved vasken var borte. Veldig merkelig... Så går jeg inn og ser til henne og der ligger hun uten truse på, men håndkleet delvis over tisseflekken i senga og delvis mellom bena sine!

Ungen har stått opp, gått på badet og tatt av seg trusa, hentet håndkle og prøvd å tørke seg selv samt dekke den våte flekken! Uten å lage en lyd og uten å be om hjelp. Også gått og lagt seg til å sove igjen! Hjelpe seg.... Hun begynner jammen meg å bli stor! Håper bare ikke det blir en vane for henne da. Syns også det var ekkelt at vi ikke hørte henne. Pleier å våkne av den minste lyd fra rommet hennes, så det var merkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store, flinke jenten. Hun har gjort så godt hun kunne, og det er veldig imponerende av en 3 åring.

Skrevet

Ja,herregud, jeg trodde ikke det var mulig en gang! Hun er veldig flink til mye, men å prøve å fikse det helt selv - midt på natta. Nei, jeg tar av meg hatten og blir nesten litt lei meg fordi hun virkelig ikke er baby lenger :-(

Skrevet

Åhhhhhhh....! Herregud, så søtt!! Og så flink jente du har!! :-)

Skrevet

å,så flink ho har vært da...stakkars..

tenk å stille ho har vært, hehe...rare de små.

Men det er sånne ting som må skje for at en annen skal skjønne at de begynner å bli store.

han her på snart 2, han drar seg i bleia og sier do...da vil han på do og tisse, men tør ikke, for vi har ikke fått tak i sånn ekstra sete til doen enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...