Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 sitter her å lurer litt på hva som skjer. har mensen smerter og når ungen sparker så kommer det utflod... (eller er det kanskje foster vann?) lekker jeg fostervann? sist jeg kjekket så hadde jeg 2 cm åpning. våkner om morgenen at jeg er sliten/støl i underlivet. noen som kanskje vet hva som skjer?
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hvis du er gravid ville jeg kontakta lege om jeg var deg. Hvis du ikke er gravid ville jeg kvitta meg med ungen som sparker meg i magan, samt sjekka om jeg har et underliv på størrelse med Romeriksporten.
Tjobing! Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 hehe, fin den:-) Men ring føden. De tar det på alvor hvis man tror man lekker, og å lekke skal man strengt tatt ikke gjøre. Bakterier og drit som kan komme til, vet du. Ring, du.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 hehe;) prøvde å få legen min til å sjekke:) men dette her kunne man ikke gjøre uten for sykehuset:) det med lekasje er jo ikke akkurat kult vis jeg har pissa eller mye utflod:) vil jo ikke bo på sykehuset akkurat
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Hvor langt på vei er du da? Er litt vesentlig...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Ring føden og spør da vel, skader jo ikke å ta en tlf. Så slipper du å bekymre deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå