Noah-gullet Mai-08 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Kom hjem på mandag etter 1 uke på sykehuset. Kom på kontroll sist tirsdag på sykehuset,siden jeg var 12 dager over tiden. Ble strippet ,å da gikk vannet mens hun tøyde meg.Hadde da 1 cm åpning. Siden fostervannet var grønt,med blod i måtte jeg være på sykehuset. For å gjøre en lang historie kort,så ble jeg liggende i 13 timer med intense rier som til slutt ble sammenhengende,noe som var jææ... vondt! Men var i himmelen da jeg fikk epidural! De måtte til slutt sette opp dryppet,siden jeg ikke fikk mer åpning enn 4 cm. Men det tålte ikke hjertet til lillegutt,hjerterytmen hans falt helt til 58.. Så det endte opp med haste-keisersnitt! Og på toppen av det hele begynte bedøvelsen å gå ut midt under operasjonen(auuu!!),så jeg lå å spydde med åpen mage.. Måtte derfor legges i narkose. Men alt endte godt,å ut kom en stor og fin gutt på 4004 gr,49 cm og hodemål på 37 cm:-) Etter 6 døgn på sykehuset,var det godt å komme hjem:-) Storkoser oss hjemme med melkespreng og såre brystvorter..hehe Men det gjør ingenting,for jeg har verdens deiligste gutt i armene mine:-) Ønsker dere lykke til videre,sender dere alle fødestøv! :-) Takk for masse gode råd og tips,nå flytter jeg vel inn til DinBaby:-)
Isalita Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Gratulerer så masse med gutten din. : ) Hørtes traumatisk ut, å ligge å kaste opp på operasjonsstua. Deilig at det endte godt da. Lykke til!!
m*78 Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hei. Gratulerer så masse!! Høres ut som en nokså dramatisk opplevelse, men det meste glemmes når man ligger med barnet i armene sine for første gang. Ønsker deg masse lykke til vidre, kos deg med lillegutt :-)
Lille Luna Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Gratulerer så mye! Det hørtes ut som en rimelig dramatisk fødsel, men flott at alt gikk bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå